Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Therese - 25 januari 2009 20:50

Idag har vi haft kalas för stora tjejen.

Tänk att hon blivit 10 år redan, stora, stora tjejen =)

Stort kalas blev det med totalt 26 gäster varav hälften barn, kul!





Stora tjejen fick bland annat färgade slingor att fästa i håret!



Har fixat lite mer i tjejernas rum också.

Datahörnan med vitt fransdraperi på väggen för att "ljusa upp" lite =)

Vit tavellist till bukowskinallarna.



Vacker fjärilsmobil i glada färger, 15:- från återvinningsbutiken Ånyo.




Söt prinsess spegel och krokar från ellos.



En till "nallehylla" på den gula väggen.



Har köpt lite nya saker.....bland annat en vaxduk till köksbordet som jag är såååååå nöjd med!



Ett ljushus från My lovely home.



Ljushållare och skålar.




Har också klätt om mina buntade köksstolar (med hjälp av min älskade make ) i vitt fuskskinn, bara att torka av när man spillt! =) Kanon!

Syns lite på den här bilden.



Har förresten klarat skoterkörkortet!, så nu är det bara att tuta och köra =)




Min fina, fina katt "kung" Loi (mitt i maten!)




Och så lilla Hiilagumman!



*Kramis*



Ovido - Quiz & Flashcards