Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Therese - 7 januari 2009 20:52

Idag var alltså första arbetsdagen efter julledigheten.

Kom naturligtvis inte isäng förän efter 12 igår kväll och sov inget vidare under natten (det lilla som var kvar av den). Var nog rädd att försova mig fast jag ställt både mobilen och vanliga klockan!

Gick ändå bättre än jag trott att arbeta idag, men nog var det skönt när klockan blev fyra och det var dags att åka hem......=)


Barnen var lediga en dag längre än mig och var hemma med pappa idag. Har försökt få isäng kottarna i rimlig tid de senaste dagarna och hoppas att dom inte är alltför trötta imorgon.


Fick två roliga paket i brevlådan idag. Ett med kalastillbehör, muggar, ljus, cocktailparaplyer, tårtbricka mm Och ett med dessa fina bullformar


Emilia fyller ju år om mindre än tre veckor, så jag tänkte börja baka lite fika snart!


Tjillivippen! =)



Ovido - Quiz & Flashcards