Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Therese - 14 januari 2009 22:46

Måste bara kommentera mitt förra inlägg.

Märklig bild, den första på Hiila (valpen)!

Slarvade nog när jag förminskade den =(


Natti natti

Av Therese - 14 januari 2009 22:14

Till de som undrat.......

* Dom fina bakformarna har jag beställt från bluebox.se, dom har en del roliga saker.

* De prickiga festprylarna hittade jag på internetbutiken elsashem.se , en helt underbar butik!


Idag hade vi - 10 grader på morgonen när jag steg upp, nu har vi - 28 grader! Brrrrrrrrrr........

passade på att prova valpens nya täcke, det passade perfekt!




Visst är hon fin!


Håller för fullt på med att fixa i tjejernas rum. Nya gardiner och hissgardiner ska upp *dessa har dock inte behagat komma ännu......väntans tider* En egendesignad sänghimmel ska sys och en del möbler ska bytas ut.....allt för att få rummet att kännas större och "luftigare"  Tänkte satsa på mycket vitt med inslag av rosa.


Kikade runt på nätet och hittade denna fantastiskt fina brödlåda



Den lägger jag in på min önskelista =)


Även denna änglapålle får ta plats i listan



TÄNKVÄRT


Det finns bara två bestående gåvor vi kan skänka våra barn.

Det ena är rötter, det andra vingar.


Hodding Carter


*Kramar*



Ovido - Quiz & Flashcards