Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Therese - 3 januari 2009 22:07

Oj, vad skönt med en helt vanlig lördag!

Barnen har lekt med diverse klappar och annat och jag har städat, och plockat och tvättat. Och tagit det lugnt!

Ute har vi kallt igen, minus 30 grader!


Hittade min äldsta dotter och vår hundvalp så här i morse.....

Kändes INTE helt ok..........men visst är dom söta?!


Mamma, Kurt och Sara kom förbi idag. Vi gjorde ett byte, hundmat mot toapapper, suveränt med snälla "grannar"/släktingar när man bor ute i skogen (3 1/2 mil från närmaste mack och 6 mil från närmaste affär!)

Tack för att ni är så goa =)


Roade mig med att fota Emilia en stund idag, här är några av bilderna...




Oj, vad stor min lilla tjej har blivit! Om tre veckor fyller hon 10 år!!!


Nu ska jag gå och äta mina helt vanliga makaroner och köttfärssås =)

Ha en skön kväll!





Ovido - Quiz & Flashcards