Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Äntligen helg =)

Av Therese - 16 januari 2009 23:19

Så har denna arbetsvecka passerat! Skönt med helg =)


Fotade mina "små"älsklingar idag

Ellen vid datorn


Emilia


Frans tittar på tv


Arvid


Övergick sen till att fota runt lite i hemmet

Mitt kök



Stor familj-mycket kläder-liten hall


Lilltoan



Detaljer



Arvids lilla, men väl fungerande, rum

 





Frans rum

 





Flickornas rum

(håller just nu på att göra om flickrummet)



Yngsta grabben myser med yngsta tjejen =)


Alla djur utom människan vet

att livets huvudsakliga mening

är att njuta av det.

-Samuel Butler



 
 
5barnsmamman

5barnsmamman

18 januari 2009 13:14

hej har börjat läsa din blogg jag me och hoppas det är okej att jag lägger till dej me i mina länkar :-)
ser juh ut ungefär som våran hall :-)
vi är juh i flyttas dagar och det som är det värsta me nya huset är att hallen är mindre än den vi har nu och den vi har nu är för liten :-) så blir till att tänka till lite.
jätte fin blogg föresten

kram

http://5barnsmamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 21 februari 2009 23:00

Idag har jag klätt en skokartong med en av mina tapetprover, blev kanonbra, tjusig förvaring! =)   Har också sytt en enkel klänning till Ellen   och planterat lavendel   Har köpt 4 nya böcker, Tildas hus är en fantastisk bok med en massa roliga oc...

Av Therese - 15 februari 2009 23:33

Har varit hos svärmor och fått mig lite tyger, samt knappar och dragkedjor. Så nu är det bara att plocka fram fantasin och symaskinen och börja tillverka... =)     Har också lyckats virka och sy en liten filt =)   Fotade våra fyrbenta vänner i act...

Av Therese - 7 februari 2009 09:23

Vad härligt med helg! Sov till halv 8 imorse, känner mig skööööönt utvilad! Idag snöar det lite lätt, blåser, -22 grader.   Så här såg det ut imitt vardagsrum för 5 minuter sedan Emilia och Ellen under täcket.Frans på huvudet!   Emilia kom hem med e...

Av Therese - 4 februari 2009 23:18

Har varit på en föreläsning ikväll som var jättebra! Rubriken löd Föreläsare Nisse Simonsson Vilken inspirerande föreläsning av en man som verkligen kan fånga en med ord! Vettiga ord! Kul och bra för alla. Om ni får ett tillfälle så gå gärna på en ...

Av Therese - 4 februari 2009 23:04

Vill tipsa om en underbar sida. www.annegeddes.com Vilka fantastiska bilder hon tar och allt kretsar kring barn. Här finns även muggar, kläder, gravidkalendrar, mina första år böcker, presentartiklar, väskor mm Här kommer ett litet urval         ...

Skapa flashcards