Alla inlägg den 14 december 2008

Av Therese - 14 december 2008 22:41

Jag bara älskar dessa rutor.....

Finns det någon som har beskrivning på hur man gör dessa såmaila mig snälla....jag tänker att dessa borde jag väl kunna knåpa ihop......och så fina dom är......

Nostalgisk blir man också....... är säker på att jag hade en mysig "rutfilt" när jag var liten =)

Underbart!!!


Letar för övrigt febrilt efter min egen inredningsstil. Det finns ju så mycket fint.

Har surfat runt och kikat i olika "hem", man blir så otroligt inspirerad, jättekul att det finns så många som delar med sig av sina ideer =)

Hoppas att mitt hem kan bli en härlig blandning av flera stilar, en liten bit av varje kaka.

En härlig blandning hoppas jag!


Plockade fram min konstnärliga ådra i helgen,den har legat på is ett bra tag. Fick ihop  en tavla som jag känner mig riktigt nöjd med. Den har till och med fått en plats på väggen =)


Som avslutning kommer en av de bilder som inspirerat mig ikväll........



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards